top of page

En we gaan bloggen!

Na ruim twintig jaar in de wondere wereld van de huwelijken te hebben meegedraaid, loop ik al een hele tijd rond met het idee de mooiste verhalen te delen met iedereen die het leuk vindt om ze te lezen. Er is zelfs ooit een opzetje gemaakt in samenwerking met Canon om een boekje uit te brengen met de leukste anekdotes en de mooiste foto's, voorzien van wat technische uitleg. Het is er door tijdgebrek helaas nooit van gekomen.

Maar na het maken van de nieuwe site ben ik toch maar eens gaan kijken naar het fenomeen bloggen. Want dat is uiteindelijk een prima medium om de verhalen te delen met jullie. En ook een manier om regelmatig nieuwe content aan de site toe te voegen, die anders voor mijn gevoel toch niet dynamisch genoeg zou zijn. Dus ik ga jullie binnenkort een kijkje gunnen achter de schermen van twintig jaar trouwfotografie. En sinds kort ook video! Niet alleen de soms hilarische dingen die ik meemaak, ook tips en adressen voor aanstaande bruidsparen en technische uitleg over hoe sommige foto's gemaakt zijn. Hopelijk voor ieder wat wils. Ik zit hier in ieder geval te popelen achter mijn toetsenbord om de eerste stukjes te schrijven, waarbij uiteraard ook de leukste verhalen uit het verleden voorbij zullen komen. En dat zijn er nogal wat ;)

Stay tuned!

bottom of page