top of page

Romantiek in het Belgische Boekhoute

Twee jaar geleden alweer, de tijd vliegt.. in deze blogjes wil ik uiteraard ook eens dagen uit het verleden in het zonnetje zetten, te beginnen met Robert en Emilie. In september 2013 zijn zij getrouwd op kasteel ter Leyen in het Belgische Boekhoute (www.kasteelterleyen.nl). Een aanrader qua lokatie overigens, voor bruidsparen die er een heel weekend van willen maken. Je huurt dit kasteel voor een weekend met dertien slaapkamers. Sleutel ophalen, twee dagen feest in deze heerlijke omgeving en de boel weer netjes achterlaten. En verder zoek je het maar uit, de invulling is geheel vrij.

En dat was het mooie aan de dag van Robert en Emilie. Alles, maar dan ook werkelijk alles op deze dag (nou nee, met uitzondering van de barbecue bedenk ik me net), is door het bruidspaar met heel veel hulp van familie en vrienden, zelf geregeld of gemaakt. De decoraties, de tafel met de taart, de schommel, de opstelling in het gras tijdens de dienst..

Toen ik daar 's ochtends aankwam waren een deel van de gasten dan ook nog in het zonnetje bezig om alles in orde te maken. Wat een heerlijke sfeer! Soms heb je dat, van die dagen waarvan je op het moment dat je aankomt al weet dat ze erg bijzonder gaan worden. En dit was er één. Van de voorbereidingen in de ochtend, de dienst in de middag, de prachtige tafel voor de high tea, tot de babecue en het feest in de avond, het was super om erbij te mogen zijn! Ik neem jullie graag even mee terug naar deze dag. Enjoy!!!

bottom of page